
Webshop
Waardevolle producten op het gebied van verdieping, zelfbewustzijn en
liefdevolle cadeautjes voor jezelf of een ander.

Welkom in de Levensgloed Shop
Waardevolle producten voor aandacht en groei
In de webshop bieden we producten aan die met liefde zijn uitgezocht en/of handgemaakt.
Producten op het gebied van verdieping, zelfbewustzijn en liefdevolle cadeautjes voor jezelf of een ander.
Binnen het aanbod zijn er diverse producten die gebruikt worden binnen de opleidingen en cursussen van de academie of in de holistische praktijk.
Categorieën
Vind het product dat bij je past

Houten poppetjes - Peg dolls
Houten poppetjes om te gebruiken als coach of therapeut in je praktijk bij het begeleiden van een tafelopstelling.
Mooi cadeau om te geven als bijvoorbeeld kraamcadeautje of stel je eigen gezin samen in poppetjes. Je kunt de poppetjes los bestellen, in een setje met of zonder (plastic) stolp.
De poppetjes zijn gemaakt van hout en ieder houten poppetje wordt met de hand beschilderd. Dit maakt ieder poppetje en iedere bestelling uniek.
Edelstenen & Kristallen
Mooie hartvormige kristallen als waardevol cadeautje voor jezelf of een ander.
Ook fijn te gebruiken in je praktijk als coach of therapeut. Bijvoorbeeld als symbool in een opstelling of bij een massage.


Nieuw in de webshop!
In deze mooie stolp inclusief houten plateau (formaat 12×18 cm) stel je je eigen gezin samen in houten poppetjes.
Ook een waardevol cadeau voor een ander!
Veelgestelde vragen
Dummy
We zijn bereikbaar via mail: . Mailtjes worden in principe binnen 24 uur beantwoord.
Vragen via het contactformulier of e-mails aan worden vrijwel altijd binnen 24 uur beantwoord. Heb je na twee werkdagen nog niets van ons gehoord, kijk dan voor de zekerheid even in je map ‘ongewenste e-mail’. Zit daar ook geen reactie tussen? Dan kun je het beste even telefonisch contact met ons opnemen.
Je kunt als gast afrekenen of bij je bij het bestellen registreren.
Het voordeel van registreren is:
– je hoeft maar één keer je gegevens in te vullen.
– je kunt je vorige bestellingen en facturen terugzien.
Je kunt bij het inloggen aangeven dat je je wachtwoord vergeten bent en je ontvangt dan een mailtje om een nieuw wachtwoord aan te kunnen maken.
Nadat je je bestelling hebt afgerond, krijg je automatisch binnen enkele minuten een bevestiging. Heb je deze na 15 minuten nog steeds niet ontvangen? Kijk dan voor de zekerheid even bij je ongewenste e-mails. Mocht de bevestigingsmail daar ook niet terecht gekomen zijn, neem dan even telefonisch contact met ons op..
In de winkelwagen kun je direct een veilige betaalwijze kiezen:
• iDEAL (Nederland)
• Bancontact (België)
Je krijgt altijd een factuur gemaild als bijlage bij de bevestiging van je bestelling. Wanneer je bestelling betaald is, krijg je daarvan een aparte e-mail van ons.
Als een bestelling eenmaal geplaatst is in de webshop, dan kun je deze niet meer zelf aanpassen.
Mocht je iets willen aanpassen, stuur hiervoor dan zo snel mogelijk een e-mail naar ons met vermelding van je ordernummer. Dan proberen wij of de bestelling nog aangepast kan worden.
Is de bestelling al ingepakt voor verzending, dan kunnen wij deze helaas niet meer aanpassen. Je zult dan een nieuwe bestelling moeten doen, of een artikel retourneren. De kosten van retourneren zijn voor eigen rekening.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Als je een artikel uit je bestelling, of je gehele bestelling wilt annuleren, geef dit dan zo snel mogelijk aan ons door per e-mail of telefoon.
Is je bestelling al verzonden? Dan kunnen wij deze helaas niet meer annuleren. Je kunt deze uiteraard wel binnen 14 dagen retourneren. De kosten van het retour sturen zijn dan wel voor eigen rekening.
Bestellingen worden verstuurd ná betaling. We proberen om een bestelling bunnen 24 uur te verzenden.
Doorgaans bezorgt PostNL de post binnen 1 werkdag na verzending. Dit kunnen zij echter niet garanderen en kan het zijn dat de bezorging vertraging oploopt.
Wij vragen je in ieder geval een paar dagen te wachten op de post. In de meeste gevallen wordt de bestelling alsnog bezorgd. Heb je dan nog steeds niets ontvangen? Neem dan even contact met ons op. Bij voorkeur per mail o.v.v. het ordernummer.
Mocht je een klacht hebben over een artikel wat je bij ons gekocht hebt of niet tevreden zijn over onze dienstverlening, dan verzoeken wij je om dit ons zo snel mogelijk te laten weten.
Je kunt dit schriftelijk per e-mail doen. Omschrijf je klacht of probleem en vermeld je naam en ordernummer. We nemen dan z.s.m. contact met je op over de verdere afhandeling van de klacht.