Klachtenprocedure

Heb je een klacht? Laat het ons weten.

Binnen welke termijn dient een klacht ingediend te worden?

Eventuele klachten over de door Levensgloed Academie geleverde opleidingen, cursussen en trainingen dienen binnen 8 dagen, doch uiterlijk binnen 14 dagen na ontdekking schriftelijk en gemotiveerd, kenbaar gemaakt worden, middels onderstaand klachtenformulier.

Wat gebeurt er met je klacht?

Klachten worden vertrouwelijk behandeld. Er zal in eerste instantie getracht worden om tot een gezamenlijke oplossing te komen. Mochten beide partijen niet tot een oplossing komen, dan wordt de klacht door Levensgloed Academie doorgezet naar de onafhankelijke klachtenfunctionaris.

Behandeling klacht

Een ingediende klacht wordt binnen 1 week bevestigd door middel van een ontvangstbevestiging met daarin de termijn wanneer de klacht zal zijn afgehandeld. De termijn van afhandeling is maximaal 28 dagen. Indien de afhandeling van een klacht niet binnen de termijn van 28 dagen kan worden afgehandeld wordt dit met toelichting in de ontvangstbevestiging vermeld.

Als het probleem ingewikkelder is en we onverhoopt samen niet tot een oplossing komen dan kun je contact opnemen met GAT Geschillen: https://www.gatgeschillen.nl. GAT Geschillen is een onafhankelijke, door het Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport erkende geschilleninstantie voor zowel complementair werkende therapeuten als voor opleidingsinstituten. Levensgloed Academie is als opleidingsinstituut bij GAT Geschillen aangesloten.

Voor klachten welke worden behandeld door de onafhankelijke klachtenfunctionaris geldt: Het oordeel van de klachtenfunctionaris is bindend.

Eventuele consequenties worden door Levensgloed Academie binnen een termijn van 28 dagen afgehandeld.

Levensgloed Academie zorgt voor een correcte klachtenadministratie en de betreffende administratie m.b.t. de klacht wordt tot één jaar na afhandeling bewaard.

Klachtenformulier

Persoonsgegevens

Klacht

Prod-var-title

Voeg je koptekst hier toe

Prod-var-content